Klädtorka

Idag har jag inrett lite smått. Under en tid har jag känt att det är för lite Håkanfokus i väggarna i stugan och att det egentligen borde lysa igenom mer att det är jag som bestämmer här hemma. Dessutom så blir nog Vilma ganska imponerad av om jag sätter en personlig prägel på inredningen. Men som sagt, jag började i liten skala.



Som ni ser ovan så har jag borrat upp en snygg klädhängare i den rosa hallen och när jag var i färd med att hänga upp mina tre favoritplagg (den randiga tishan från Polarn och Pyret, Camojackan från Puppy Angel och polotröjan från Grizzly)  slog det mig plötsligt att jag äger på tok för lite kläder! Inte för att har varit i något direkt behov av en massa plagg den senaste tiden, men någon gång under hösten kommer jag att bli stadshund och då behöver man en och annan ny tröja. Jag är dock i störst behov av en regnjacka eftersom jag har vuxit ur den jag nu besitter och dessutom hatar dess gula färg.



Gult är fult! Jag gick genast ut på nätet för att spana efter snygga regnjackor och nedan ser ni två exemplar som föll mig i smaken.



Jag gillar rosa och jag gillar camoflage, så ovanstående torde vara perfekt.


Denna är dock en smula mer retro och har två fina fördelar bestående i reflexremsan och ryggfickan, vilka gör den till en säker och funktionell regnjacka helt enkelt. En sak som jag emellertid är väldigt osäker på och som jag verkligen vill bringa klarhet i, är vilken av dessa två regnjackor som Vilma skulle föredra att jag bar. Jag tänker därför sova på saken innan jag bestämmer mig, för jag har nämligen läst att  de flesta goda beslut fattas efter en god natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0