Besudlad av Lill H!



I julas fick jag en säng av tomten. Den är rosa och lite lurvig inuti med en skön madrass och jag gillar den starkt. Den är så gosig att ligga boll i och så har jag fått en rosa fleecefilt att bädda den med. Sängen är ytterst mobil måste jag tillägga, jag brukar flytta den till de soliga fläckarna av golvet så att jag kan ligga och steka mig. Här om dagen var Hilding hemma hos mig på visit och den valpen saknar minsann både vett och sans - helt sonika lade han sig i min säng och gosade in sig i min förnäma filt!!!!! Jag kände mig smutsig i dagarna tre och sängen står fortfarande på vädring på altanen. Filten funderar jag på att bränna till Valborg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0