Till skogs!



Idag ska jag tydligen besöka skogen för första gången, varför jag kände att det var på sin plats att bära camojackan. Det är lika bra att så att säga ta seden dit man kommer och försöka smälta in så här i början innan en känner omgivningen. Min strategi är att bli ett med naturen innan jag tar över den och den här jackan får mig att se väldigt skogig ut om jag får säga det själv (vilket jag ju givetvis får!).  Egentligen har jag inte särskilt höga tankar om  skogen för jag gillar ju verkligen att regera över mitt kvarter här inne i staden, men jag tror att Vilma blir mer imponerad av mig om jag utökar mitt herravälde. Filo får helt enkelt hålla cityställningarna åt mig, medan jag missionerar ute i vildmarken. Till viss del känner jag mig väldigt säker på uppdraget för vad kan egentligen stå i vägen för mig? En gran kanske, ha ha ha!? Eller Bjärven? Bor Bjärven i skogen? Hur ser den egentligen ut? Jag har hört att den är ganska stora och har vassa tänder....hmmmm.....

med luvan på nosandes

Kommentarer
Postat av: Plopp

Bjärven bor i skogen, jag har sett den. Asfarlig...

2008-10-09 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0